Sex på kartan

I går kväll var sonen ute och cyklade. Mer än vanligt alltså. Blöt isgata=halt. Cykel på den och ett huvud som fick agera airbag. Men det gick snabbt på akuten. Det var skönt för jag var trött. Varför måste de ha så skarp belysning i väntrummet? Är man sjuk orkar man ju inte med det. Jag var inte sjuk men orkade inte med det ialla fall. Hjärnskakning. Tur han hade en tjock mössa på sig.

Idag satt jag o chattade på fb hela fm iklädd morgonrock. Blev erbjuden bostad, men jag får bygga den själv. Kanske inte så tokigt ändå? Det finns snälla människor. Även om jag tappat tron på kärleken så tror jag ändå på att det finns snälla människor. Det är som tomten. Det bara finns. Tror jag.

Dagens medvind:
Skönt att slappa på morgonen.
Var på jobbet och hälsade på alla goa kollegor och min nya chef.
Blev bjuden på tårta. 
Gick en hundrunda, skönt att komma ut lite.
Gjorde en rödkålspudding till middag som blev gooood.

Dagens motvind:
Åt tårta till lunch. Swartzwald. Fick svid i magen av det.
Blir kanske svårare än jag trodde att få komma in och jobba.

Dagens vindstilla:
Borde ha skrivit mer på hemtentan. Hittar ingen inspiration.
Det känns alltid bra när det är mer medvind än motvind i ett inlägg. Då finns det hopp om en morgondag.
Ska nog kolla om det går att fixa barnvakt till helgen, orkar inte va hemma.
Pratade med en försäljare från Telia i en halvtimme. Det var tiden det tog att förklara för honom att man kan ha en TV utan att Ha Comhem, Viasat, Boxer, Bredbandsbolaget eller nåt annat fånigt abonnemang. Min leverantör är Radiotjänst och det är jag mycket nöjd med. Men han hade lite svårt att få in det.




Var rädd om ditt hjärta, ingen annan är det.
Nu börjar RFSU:s nya sexualundervisnigsfilm på ettan!
Rodnande kram D.  

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Diana, jag har också hittat hit nu. Tack vare dig såg jag också filmen igårkväll:)Avslutet var sött tycker jag. Lycka till med tentan. kram

2011-01-18 @ 09:16:27
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Postat av: D.

Tack Ida. Lycka till själv!! Kram

2011-01-19 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0