Vingklippt

Dagens medvind:
Sprungit en tur tillsammans med mannen och storhunden. Skönt.
Orkade 3x12 armhävningar. Brukar bara köra 3x10.
Sonen lagade middag ikväll!! Ost och skinkpaj med sallad. Jättegott!
Fick tentan klar. Snälla Håkan läste den 3 gånger med rödpennan i högsta beredskap. På betald arbetstid.
Har skaffat all litteratur till nästa kurs och hunnit läsa 22 sidor av den också.

Dagens motvind:
Har suttit vid datorn nästan hela dagen, ont i kroppen.
Referenslistan är inte bra. Blir jag inte godkänd är det nog pga den.
Känner mig väldigt initiativlös. Finns så mycket jag skulle vilja göra...Kommer aldrig till skott...

Dagens vindstilla:
Ska försöka komma i säng i tid i kväll.Alltså innan tio. Måste sova mer.
När jag läser alla fina formuleringar i regeringspropositionen om hur folkhälsan ska förbättras blir jag helt matt. Man sätter upp mål på papper men sen gör man tvärs emot i praktiken. Jag kommer att jobba i motvind. Men då kanske man inte blir så rynkig.....eehhh, den va långsökt....
Satte in en annons på Blocket idag om bostad. Kanske inte ger nåt men man får gripa varje halmstrå.
Skojade lite om hur vi skulle dela upp en del grejer. Halva akvariet blir ju tufft.. 

Om det bara är tanken som räknas skulle man aldrig behöva göra någonting...



En snigel som har bråttom.

Snabba kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0