Snöskyffel på pizzerian???

Sov otroligt länge i morse. Gick en promenad med nya kameran men naturen hade inte så mycket att bjuda på. Eller det va nog så att jag hade svårt att se det. Naturen har alltid nåt att bjuda på.

Imorgon åker Loppan till sin farmor och farfar. På fredag ska hon flyga hem alldeles ensam. Hon själv tycker det ska bli jättespännande. "För jag vet ju inte hur det är att flyga ensam därför ska det bli så roligt att prova", säger hon. På tisdag kommer sonen hem.Har glömt vilken dag skolan börjar, kanske bäst att kolla så jag inte glömmer skicka dit honom.

Har haft så konstiga drömmar några nätter. Vågar inte berätta, då blir jag kanske inspärrad eller får en kramamigsjälvtröja.. Men det är väl så när mycket snurrar på samma gång.

Dagens medvind:
Mammas paj till middag. Gott.
Blev 2a i min klass på orienteringen trots missad kontroll och ett ofrivilligt framstupa sidoläge. 

Dagens motvind:
Öm i kroppen och speciellt på armbågen och höften.

Dagens vindstilla:
Måste försöka komma igång med jongleringen. 
Men just nu måste jag försöka komma i säng...jobb i morgon.

De flesta människor vill leva länge, men de vill inte det ska synas att deras önskan besannats.



Visst gör det ont när knoppar brister...

Kram D. 

Kommentarer
Postat av: Tina Midbrand

Nämen du citerar Karin Boye, känner du till henne?.. du KAN så mycket!

2011-01-03 @ 20:20:34
Postat av: Diana

Tina. Jag kan ALLT...

2011-01-11 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0