Minns tidiga söndagmornar på foderlådan i stallet

Ibland känns det som livet går i repris. Åkte till ridskolan med Loppan. Verkar helt ok. Men helt ärligt; säkerhetsväst?? Jaja. Kanske är bra ändå. Konstigt bara att allt har blivit så mycket farligare med åren. Jag blir så himla sugen på att själv börja rida igen. Men det är så mycket annat som jag också vill göra. Behöver göra en lista och rangordna och börja ta tag i saker o ting. Jongleringen tex.

Kvällens medvind:
Hästlukt. Jag älskar det.
Lång varm dusch.

Kvällens motvind:
Chokladsug.

Kvällens vindstilla:
Sonen fick sin dator i skolan idag och jag har aldrig sett honom göra glosor så intensivt...Han har läs och skrivsvårigheter och jag hoppas detta kan motivera honom lite mer. Han kan ju så himla mycket men inte på det sättet skolan kräver att han ska visa det.
Har suttit vid brasan och värmt mig efter det kalla ridhuset. Drack en kopp te med sovörter så nu ska jag gå o lägga mig.

Längtar till i morgon.



Och jag längtar till sommaren i skogen.

Längtansfulla kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0