Gaaaapa stort!

Dagen började med besök hos tandläkaren med sonen. Hem och knäppte på skidorna.Iiiiiiisiga spår. Jättejobbigt. Duscha, äta, läsa några sidor i den mycket intressanta skriften "Utveckling av lokala välfärdsbokslut" :/  , In till stan igen och hann en snabbis på Kappahl. Varför är det bara fettokläder kvar på rean? Letade efter en helt normal BH men hittade bara storlekar som jag kunde ha som hängmatta. Finns det verkligen kvinnor med så stor byst borde de helt allvarligt fundera på en bröstoperation innan deras rygg drabbas av en fraktur.

Nu var det min tur att lägga mig i tandläkarstolen. Det finns väldigt många saker jag hellre gör. Föder barn tex. Vinterbadar. Äter daggmaskar. Skrapar isiga bilrutor utan vantar. Men det gick bra, han är snäll. Och det är tur för honom. Jag ska dit igen nästa fredag och då ska han använda djävulens redskap. Den här grejen som tar bort tandsten som gnisslar och gör oooont. När jag går därifrån 1500 spänn fattigare kommer jag att ha det snyggaste leendet i hela Skåne. Annars skulle jag inte gå dit.

Sprang in på fiket och skulle handla bullar och springer rakt i famnen på mannen jag försökt få tag på hela dagen!!! Lucky me! Vi har en träff på fredag! Inte nog med det, för sen i kväll när jag kom till träningen var han där också!! Folkhälsostrategen i Hässleholms kommun, en blivande kollega.

Dagens medvind:
Hade tur idag! På fredag kommer min första uppgift i denna kursen vara klar!
Har tränat ordentligt idag och det känns gött.

Dagens motvind:
Schemat för nästa kurs sätter käppar i mitt arbetshjul. Inte bra.
Kände på träningen att knoppen ville mer än kroppen. En konstig känsla för det brukar va tvärtom.

Dagens vindstilla:
Ska försöka vara med på onsdagsträningarna med orienteringsklubben. Efteråt är det fika och bastu och alla är så trevliga.
Hittade några t-shirts på Lindex för 15 kr. Helt ok pris! :) Men inga underkläder som jag egentligen var ute efter. Hittade en bikini men hängde den igen.....hur kul är det att prova bikini nu? Blek och hårig...den passar säkert inte till sommaren ändå.

I kväll känns det som det finns hopp om livet igen. -9 grader och ingen ved. Men det fixar sej.

Tänk efter: Är du riktigt säker på att du saknar det du söker?



Träningskramar Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0