Blå, grön, röd eller gul?

Hade ett givande samtal med kommunens hälsosrateg, en riktigt trevlig snubbe. Han bjöd till och med på kaffe. Som magen började svida av direkt. :( 

Körde bort till Skoda. Där står en ganska fin demobil med lite extra motor :). Miljöbil. Ful färg. Vet inte, kan inte bestämma mig. Men det måste jag kanske inte heller. Allting känns "vet inte" och "det kvittar".

Nu ska jag försöka få ner på papper vad mötet i morse gav. Gav det nåt mer än halsbränna? Vet inte.

Ikväll ska jag och några kollegor på work out/after work. Men jag ska va chaufför så det blir lugnt.

Förmiddagens medvind:
Köpte byxor till sonen på JC, hoppas de passar.

Förmiddagens motvind:
Ny försäljare på Skoda som inte hade riktigt koll på läget. Tog sån jädrans tid!
Känner mig trött och tom i huvudet. Ostrukturerad och svårt med koncentrationen.

Förmiddagens vindstilla:
Hade en väldigt fånig diskussion vid frukostbordet. Jag förstår inte riktigt vad som händer ibland. Alla taggarna är utåt och vid minsta motstånd börjar det fräsas i helt orimliga proportioner. Det finns tillfälle där saknaden kommer vara mindre.




Midsommar!

Hälsokramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0