Vad får jag för det???

Skola idag. Lååång dag. Hårda stolar. Snabbtalande tant som fick mej helt anfådd. Herregud, behövde hon aldrig andas på 3 timmar??? Hon måste va den mest effektiva frivilligarbetaren som finns.
Sedan filmvisning i 2 timmar, sedan diskussion. Vi såg Mona Lisas leeende. Den är bra. I studiesyfte är den suverän.

Skulle köpa en ny kaffekokare på vägen hem. Hur svårt kan det va? Hur svårt som helst...Det finns ungefär 37 st att välja mellan, alla i minst två olika färger. I en butik. Massor av knappar och finesser. Men jag vill bara ha en helt vanlig jävla kaffekokare som går att brygga en helt vanlig jävla kopp kaffe med på morgonen. Mjölk häller jag i själv. Livet är komplicerat ibland. Vem orkar med en massa konstiga val och smaker o skummad eller varm mjölk eller en massa andra knasiga val på morgonen. Dessutom INNAN jag fått i mig mitt svarta bryggda kaffe med en skvätt mjölk i????

Dagens medvind:
Skönt att va i skolan.
Promenad på lunchen.
Idag har jag inte ätit ett enda skräp!!!! Ska hålla det hela veckan! Måste!

Dagens motvind:
Kallt om öronen, glömde mössa på lunchpromenaden.
Brått i morse, körde alldeles för fort.
Mens. Ont i kroppen och fryser.

Dagens vindstilla:
Mina klasskamrater är himla goa människor.
Hade ett givande samtal med en frivilligarbetare.
Är stentrött o ska i säng NU!!!

Det är stor lycka att veta att en annan människa behöver en.

Snarkkramar D. Take care. Dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0