Bråttom, bråttom....

Idag är en sorglig dag. Vi ska avtacka chefen. Världens bästa chef, kollega och vän.

Jag lovade att skriva vad jag personligen skulle vilja att mina skattepengar inte går till. Funderat, men det är svårt. Men många saker som acceptans skulle hjälpa mot bekostas av det offentliga. Provrörsbefruktning, konstgjorda barn, vill jag inte mina skattepengar ska gå till. Min motivering är att går det inte så går det inte. Acceptera fakta. Dessutom finns så otroligt många föräldralösa barn redan. Däremot skulle en liten krona gärna få gå till seriös forskning om varför vår fertilitet blir sämre. Nu vet jag att jag trampar endel på tårna men det är ingen mänsklig rättighet att ha barn, däremot tycker jag att det är en mänsklig rättighet att ha föräldrar. Fortsättning följer... 

Medvind:
Ska på KBT-terapi om en timme men innan dess ska jag hitta på en massa roliga jäkelskapspresenter till chefen.

Motvind:
Missade tvättiden i morse. Men vet ju inte om maskinerna fungerar ändå.....

Vindstilla:
Stressad för hur det ska fungera mellan mig o terapetuen. Men det kan man kanske gå i terapi för???

Kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0