Det är spännande att bo i hyreskåk

Göta hade hela armén med sig när jag kom ner igen....Men jag fick mitt straff direkt. Den ena maskinen är tydligen trasig (någon som tvättat BH utan påse????) så hela den maskinen va dyngsur och icke centrifugerad så den står kvar nere i korgen och väntar på att bli omtvättad. Den luktar inte hallon precis. Men Göta lovade mig maskinen efter att hon va klar och erbjöd till och med torktumlaren under tiden. Tilltalande dam...vi kanske kan bli vänner.

Medvind:
Tvätten kommer vara ren och torr till i morgon.

Motvind:
Känner mig något skuldtyngd. Fan, jag som trodde jag va helt samvetslös...

Vindstilla:
Nu ska jag jobba och sona morgonens brott genom att vara extra vänlig och tillmötesgående mot gamla tanter idag. Speciellt om de heter Göta.

Sneda gloriakramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0