Det har faktiskt aldrig hänt

Frågade grannen om hon var klar med tvättmaskinerna så jag kunde få köra två maskiner på hennes pass i kväll då jag har dåligt med tid i veckan. Det gick jättebra,så jag packade ihop tvättkorg, tvättmedel, sköljmedel (det lilla som fanns kvar efter en sköljmedelsfettischist hade lånat av mej). Kånkar ner allt och börjar lägga in...visstfasen, tvättpåsarna till BH:arna!!! Glömde ju dem. Har lite svårt att få in nya rutiner för det här med tvättstugetvättning. Står där och tänker....orkar INTE gå upp för att hämta dem. Har det någonsin hänt att byglarna åkt ur en BH? Svar: Nej. Inte för mig i alla fall. Aldrig. Never. Ever. Så va fasen...varför skulle det göra det nu då??? Jag slänger in, sätter igång maskinen o går upp.

En och en halv timme senare går jag ner för att hämta upp tvätten igen. Gissa vad som hänt..??!!! Naturligtvis!!!! Lagen om all världens jävlighet har slagit till. Bygelhelvetet har åkt ur BH:n.

Medvind:
Jag har lärt mig något. Troligen kommer jag att komma i håg påsarna i fortsättningen.

Motvind:
Jag har en BH färre som passar min svällande kroppshydda.

Vindstilla:
Tror inte maskinen gick sönder....men det va ju inte mitt pass ändå....Som att flickor aldrig fiser.

BHkram D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0