Det sprutar hej vilt

Medvind:
En lugn dag på jobbet. Alla har semester och då är ingen sjuk.
Bästa sambon Håkan kom på besök. Vi slarvade med maten och åt en äggmacka. Men vi slarvade inte med drickan. Riktigt rött vin blev det till.

Motvind:
Det gör såååå oooont när jag kissar!!! Djävla husvagnsliv.
Har druckit flera liter idag så jag kommer väl att få sitta på toa hela natten.
Blev nersprutad av Uppsalavatten när jag släppte in sambon. Men han ska få igen när han minst anar det...hehehe, nu vågar han inte somna i kväll.... 

Vindstilla:
Saknar min Nicklas som sitter ensam i husvagnen. Synd han inte va nykter och kunde köra  hit....;)

Vattensprutkram D.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0