Elektronikskit.

När ingen hör sjunger jag. Högt. Speciellt i bilen. Det låter som Celine Dion eller Carola. I mitt huvud i alla fall.
Idag ska jag försöka ta mig till IKEA och shoppa loss ordentligt. Dvs gardinstänger, gardiner, toaskåp, byrå och skoskåp. Kanske det blir servetter och batteri till brandvarnaren. Förlängningssladd, ja. Hyllplan om det finns...(skiter björnen i skogen??)  Självklart kommer jag äta lunch och dricka kaffe där. Kommer att behöva pausa emellanåt och hoppas på kraft att lasta ut i bilen. Kanske borde ta den korta kjolen om jag behöver hjälp. Tänk att dumma karlar fortfarande går på den lätte...;) 

Medvind:
Har sovit gott. Duschen här är riktigt skön.

Motvind:
Min tandborste har laddat ur och de två sista manuella gav jag pojkarna häromdan...
Behöver en hylla som gör att sladden räcker till uttaget i badrummet.

Vindstilla:
Diskmaskinen diskar inte rent. Det blir helt vitt...vet inte vad det är för fel, har diskat samma disk tre omgångar men det blir inte trent och får en vit hinna över sig. Knasigt.
Dödade just två flugor till som hade sex på min dator. Populärt ställe det här. Flugornas svar på swingersklubbar?? Hoppas de dog lyckliga.

Shoppingkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0