Får inte glömma regnstället

Försöker packa för ett par dagar i husvagn. Det går inget vidare. Är totalt ostrukturerad och koncentrationslös. Hoppas det går bättre i morgonbitti.

Medvind:
Jag och Loppan åt taco i kväll. Gott. Sen gick vi till macken och köpte batterier till hennes kamera. Hon har varit ute flera gånger för att ta bilder. Ska bli spännande att se. Hon gick och skuttade och sa att hon var jätteglad. För vad visste hon inte och det var lite jobbigt tyckte hon.

Motvind:
Har tvätt i hela lägenheten.
Tycker inte om att packa. Vet inte varför. Det kommer bli kul. Känner mig väldigt trött i kväll, har sovit urdåligt hela veckan. Funderar på att ta en tablett i kväll för att få sova ordentligt men är rädd att den sitter i imorgon när jag ska köra.

Vindstilla:
Otäcka saker händer i världen. Ibland orkar jag inte bry mig. Men jag känner ju folk som bor i Oslo och självklart funderar man på dem. Men de satt i en stuga ute i skärgården så det var ingen fara.
Jag behöver springa. Ska ta med träningskläderna. Kanske blir nåt tillfälle.

Pack-kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0