Smatter på taket




Sitter i en husvagn i Halmstad och emellanåt smattrar det på taket fast det inte ska regna när man bor i husvagn.

Medvind:
Förtältet kom upp innan regnet kom.
Loppan sover :)
Jag har sprungit en runda på 35 minuter.
Spelade yatzy med Loppan och mamma. Mitt favvospel. Jag förlorade stort, men värre saker kan nog hända. Lr?? 

Motvind:
Sprang lite vilse och hamnade på golfbanan. Men det var trevliga snubbar som visade mig var jag skulle. När jag ändå kom tillbaka till samma ställe hade de som tur var hunnit vidare och nya golfare var där som kunde förklara vägen tillbaka, igen. Tredje gången på samma utslagsplats bara vände jag. Det är nackdelen med ett helt obefintligt lokalsinne. Jag springer ju gärna på nya ställe men riskerar alltid att inte hitta tillbaka. GPS? Neeeej, inget för mej. Det kan fegisar hålla på med.

Vindstilla:
Ska bli intressant att bädda upp sängen här i husvagnen. Speciellt som vi är viga som kylskåp och dessutom har fått ett par glas vin i kroppen.
Ovan kan ni se hur vi slog våra kloka huvud i hop...eller, nja, kloka vet jag inte, men tillsammans gick det ganska bra att få upp tältet.
Jag som för en sekund trodde jag skulle tillbringa resten av livet som ögongodis har minsann fått slita med att banka ner alla tältpinnarna. I alla fall de som sitter som de ska.

Compact living-kram D. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0