Fredagsmys

Medvind:
Lunchdate. Skönt att äta ute tillsammans med någon ibland.
Blev överraskad med en tårta på jobbet.
Kom hem till färdig mat och vin efter jobbet. Kan dricka igen nu när jag slutat med tabletterna. Gott.

Motvind:
Blev väckt klockan fyra i morse av Loppan som sa att hon inte kunde sova. Sekunden efter lägger hon huvudet på kudden och somnar. Men inte jag. Somnar vid sex och sen ringde klockan sju. Tyyypiskt som Skalman skulle sagt.

Vindstilla:
Borde sprungit ikväll men blev övertalad att låta bli. Inte bra. Kanske jag kommer upp i morgonbitti eller kanske efter jobbet i morgon. Har många små saker att fixa med i lägenheten. Sladdar och lampor och någon byrå som ska monteras.
Jag är himla trött i dag, men har haft det väldigt roligt och fnissigt på jobbet. Och det va härligt att komma hem.

Gonatt D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0