Känner alla så ibland eller är det bara jag?

Det kostar på att sova med öppet fönster. Skrikande ungar utanför, hela natten känns det som.

Medvind:
Var uppe tidigt och dammsög i morse.
Hade en trevlig tågresa med sonen ner till Malmö.
Hittade jeans och tröja för 180 kr. Lagom pris.
Jag är inte för gammal för att handla på JC. Det känns fint. Johanna fick mig att välja en helt annan färg på tröjan än vad jag själv aldrig nånsin skulle drömma om att ens fundera över. Men nu när jag provade den här hemma är den helt ok! Kanske ska vara mer flexibel i klädköpen? Men leopardklänning? Nej, där går faktiskt gränsen...

Motvind:
Dagens shoppingrunda blev inte så rolig, sonen surnade till och tågresan hem var tystare än som om den hade varit i tysta kupén.
Fick ett bryt i kväll och känner mig som världens mest misslyckade människa. Som mamma är jag totlat värdelös, på jobbet tappar jag tron på min egen förmåga och kunskap, i skolan och den akademiska världen känner jag mig som ett ufo, som partner är jag ett labilt psykmonster som inte bryr mig tillräckligt och här hemma....ja, va fan e de för bra å bo i en för liten hyresrätt utan balkong??? 

Vindstilla:
Lyckades få tvättid i kväll och ska gå ner o ta upp det nu. Kanske jag duger till tvätterska?

D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0