Bara för att man kan

Medvind:
Har skruvat ihop en byrå. Äntligen.
Loppan sover här i natt. Hon har varit uppe alldeles för sent men kom hit ganska sent o sen ville hon kolla en film och sen har vi ätit mackor och läst saga. 

Motvind:
Dessa eviga diskussioner med tonåringen....suck.

Vindstilla:
Har myntat ett nytt begrepp på jobbet. GT-reklamation. En dam kommer o kastar en solkräm och en after sun på disken och vrålar "kan man reklamera de här grejerna??" "Självklart, svarar jag med ett leende, vad är det som är fel med produkterna?" Hon hade blivit alldeles röd i ögonen av solkrämen och hon hade minsann inte blivit upplyst av personalen vid inköpet om att after sun-krämen var parfymerad. Vänligt förklarar jag att solkrämen säkert kan svida om man får den i ögonen och att after sun brukar vara parfymerad och det står ganska tydligt utanpå och det är egentligen ingen reklamation av produkterna eftersom det troligen inte är något fel på dem, men självklart ska hon få sina pengar tillbaka. En typisk GT. Nej, inte Gin o Tonic. Gnäll Tant. Puckokärring. Vad skönt det måste va och avsäga sig allt eget ansvar och kunna skylla all olycka som händer på någon annan. Suck. Ibland hatar jag kunder...

Nu ska jag kolla Hemnet o drömma om ett eget sovrum :)

Kundkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0