Vem i hela världen kan man lita på?

Medvind:
Har ätit och druckit alldeles för gott i kväll. Chefen grät och vi med. Men ibland var det skratt-tårar när hon öppnade presenterna.
Har skrattat ända från tårna ikväll. Mina kollegor är underbara.
Terapin kändes bra, det kanske fungerar.

Motvind:
Får aldrig en så bra chef igen.
Stressade för att hinna till terapin. Kom ändå några minuter för sent. Hittade inte dit direkt heller utan fick leta och fråga.Lite pinsamt. Han tror att jag behöver jobba med tilliten till människor i mina nära relationer. Att jag har svårt att lita på nån och är rädd att bli besviken. Han har nog rätt.
  
Vindstilla:
Gråter varje gång jag åker förbi Tormestorp. Längtar efter skogen och kantarellerna.
I morgon kommer Loppan. Mysigt. Jag har köpt jeans och en jacka till henne på rean, hoppas hon gillar det.
Höörsborna kommer inte att våga hämta ut hos oss i morgon efter att ha sett och hört oss på pizzerian i kväll. Varför säger ingen till innan man druckit för mycket?? 

Vinkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0