Och tiden går

Fick ta huvudvärkspiller idag!! Händer nästan aldrig men håret gjorde så ont framåt lunch. Men det är värt det ändå på nåt konstigt vis och vi var alla lite lagom sega idag. Kunderna höll sig som tur var väldigt lugna och verkade ha annat för sig idag än att hämta ut på sina recept. Jag fick ledig eftermiddag och slutade redan kl 18!!! Sista halvtimmen hade vi så lite att göra att det enda som fanns var att tugga tuggummi. Men någon ska ju göra det med.

Medvind:
Kom upp i morse och missade inte tåget.
Lyckats få en tvättid till i morgon.
Loppan är här och vi har fryst hennes megavårta på stortån helt utan gnäll, hon var superduktig.

Motvind:
Tröttast efter att ha blivit väckt av telefonen en gång i timmen fram till kl 4. Sen stängde jag av den. Lillebroren var av med sin storebror när de gick på krogrunda. Men han är ganska gullig ändå. Vet vad han ska säga för att man inte ska bli topp tunnor rasande...
Är så otroligt spänd i hela kroppen, stel i käkarna och har ett veck i pannan. Den gamla på jobbet har sagt åt mig flera gpnger att släppa ner axlarna och slappna av. Men det är svårt. Känner att jag har andningen uppe i bröstet istället för nere i magen. Ska verkligen försöka vara mer medveten.
Har svid i magen efter huvvevarkspillerna.

Vindstilla:
Har kommit på lite till som jag tycker att samhället inte ska bekosta. All mat, tex, glutenfritt, magsäcksoperationer och sterilisering. Det finns ganska mycket faktiskt. Jag borde bli hälsominister. Skulle spara så otroligt mycket pengar åt landstingen.
Idag skrev jag under sista inskicket till skilsmässan så nu är jag Fröken igen. Med blandade känslor.




Min lilla plutta...

Frökenkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0