Bilder ljuger visst!!

När jag hoppade av tåget och gick till jobbet gick jag förbi blomsterlådorna på torget. Jag blev helt bedövad av den starka doften som kom från blommorna. Det var såna där trumpetblommor, petunior, tror jag de heter. Jättegott.

Medvind:
Kom upp i tid trots att klockan inte ringde.
Hade sällskap till frukosten, det är skönt att inte äta helt ensam.
Kom hem till dukat bord. Lax, mozarella, tomat, basilika, potatismos och hollandaiesås. Jättegott.Osså vin till, såklart.
 
Motvind:
Har börjat med antibiotika för UVI:n. Gjorde så ont att jag kände att jag inte pallade själv längre.
Sprang, eller försökte springa, en liten runda idag men det va tungt. Har förmodligen gjort smartare saker än att träna med en infektion i kroppen.
Håkan tar bilder på mig och jag inser att jag är gammal och har använt för lite anti-skrynkelkräm.
Stackars Upplänningen är på Skånesemester och ville se Ales stenar men det hällregnade och det hängde våta strumpor i badrummet.

Vindstilla:
Har fått en väldigt välbehövlig fotmassage i kväll. Ska försöka halka in i sängen nu o sova en stund innan det är dags att åka till jobbet igen.

Fotokram eller fotkrämskram D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0