Vad gör du när ingen ser?

När man är helt ensam gör man saker man inte skulle gjort om det var andra folk i närheten. Jag är nog som de flesta andra och gör också saker när jag är ensam som jag inte skulle gjort om det fanns fler i lägenheten. Ni som känner att ni vill veta om ni är som andra kan fortsätta läsa. Ni som inte vill veta vad jag gör när ingen är här kan sluta läsa nu. Idag när jag ätit klart rapade jag ganska högt efteråt. Faktiskt så högt att jag blev förvånad själv. Jag går på toa med öppen dörr, petar näsan, äter hysteriskt mycket godis, går omkring i bara trosor och lyssnar på samma låt åtta eller tio gånger i rad när jag är ensam. Fast det där med öppen toadörr får jag nog tänka om. Grannen ser rakt in på min toa om dörren är öppen.  
Vad gör DU när du tror ingen ser?

Medvind:
Lyckades skruva ihop en hylla med sexkantiga skruvar med en vanlig skruvmejsel. Svetten rann men det gick. 28 skruvar...
Lyssnar på Per Gessle. Ibland är han så himla brrrra.

Motvind:
Hyllan går aldrig att få isär igen..
Känns som jag aldrig kommer få nån ordning här. Får ju vila en stund mellan varje ansträngning.
De äckliga flugorna har sex på min datorskärm. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Om jag slår ihjäl dem mitt i akten, finns det en chans att den ena överlever och att det hinner.....nej, det va inget. Öh, äcklig tanke. 

Vindstilla:
Försöker tänka tacksamhet och framåt. Men det stannar någonstans på vägen. Ser inte meningen med allt som händer. Inte just nu iaf.
Har inte varit utanför dörren idag. Inte ens med en soppåse. Men nu ska jag ta ett sista ryck innan jag säger gonatt och fiser högt i sängen. I natt sover jag ju ensam...

Fnissiga ölkramar D.

Kommentarer
Postat av: Barbro

När ingen ser mig så:

Sjunger högt i bilen.

Gråter så ögonen blöder till ett tv-program.

2011-07-04 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0