Vaknade med saknad

Somnade gott igårkväll och har sovit ok i natt. Men i morse när jag vaknade mitt i en dröm så följde den sorgsna känslan med. Ville bara gråta. Har haft en oro och olustkänsla i kroppen hela dagen som är svår att förklara. En kollega fick påminna mig om att sänka axlarna. Jo, är nog lite spänd i nacken. Har velat fram och tillbaka om hur jag skulle lägga upp dagen och morgondagen men det är svårt när jag inte vet vadjag vill. Men är inte i form att träffa någon. Jag o sonen ska kolla en film i kväll och i morgon tar vi tåget till Malmö och fyndar på slutrean.

Medvind:
Blev påmind om en multisportklubb som har en tävling om 2 veckor som är lämplig för nybörjare. Ska kolla lite på det och se om det inte verkar för tufft. Kanotorientering tycker jag låter oerhört spännande!!

Motvind:
PMS?? Kanske. Kan det va hormoner som spökar till det i humöret?

Vindstilla:
Saknar Loppan. Oerhört mycket. Ringde och frågade om hon va sugen på marknad och ville prata med henne men hon hade inte tid, kompisarna är viktigare. Hon ska sova i tält i natt första gången. Saknar den store sonen också, han hade inte heller tid, skulle till stranden med sina kompisar. Mellansonen är här och är snart helt fyrkantig i huvet efter datorspelande i en vecka. Men jag ska försöka få honom att hjälpa till med att skruva ihop möblerna och sen ska han få visa mig var slingan är så jag kan ta igen min missade runda från i går. Är sugen på att plocka kantareller. Men det blir nog inte av i år.
 Det är mycket saker som inte blir av i år.
Men nu ska jag sätta fart att få iordning i mitt hem för det måste bli av omgående!!!




Nej, inte kantareller, men ganska fina ändå...

Svampkram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0