Hon har blommor håret

Midsommarafton

Medvind:
Vädret verkar bli ganska bra.
Jordgubbar till 22 pers är beställda bara att hämta. Hoppas de är goda.
Känner mig lite bättre men nu rinner näsan konstant.
Ska träffa nya bekantskaper. Ser fram emot det.

Motvind:
Blir trött fort. Var ute och gick en stund i går kväll, helt matt i kroppen.
Vet inte vad jag ska ha på mig. Blir ju inte direkt sommarväder så man känner för klänning...

Vindstilla:
Midsommar är viktigare än julafton för mig. Ialla fall förknippat med mer glädje än julen. Inte så mycket krav och måste. Och otroligt god mat!!! Älskar midsommarmaten!
Saknar barnen. Vill knyta kransar, plocka blommor. Dansa små grodorna. Loppan får nog en krans i håret iaf. Hon är hos farmor som har världens finaste trädgård så här års. Längtar dit. Ska se om jag kommer loss nån helg o åka dit.  

Blomkramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0