Idag vände det

Medvind:
Häcken är färdigklippt.Höll på till halv elva. Men det va ju årets ljusaste kväll.

Motvind;
Jag är knottbiten, ledbruten och totalt genomförkyld. Orkade inte hela dagen på jobbet. Gick hem när en kund sa till mig att jag såg risig ut.

Dagen började med att jag missade bussen. Första dagen som pendlare....suck. Men det va ju så mycket som skulle fixas på morgonen.

Nu ligger jag här i soffan och snyter mig och huvudet känns som en marmorsten. Ingen träning och ballongmage efter alla halstabletter med sötningsmedel i. Frossan börjar släppa och nu är jag varm!!!! Jag har provat massor av apotekets egenvårdsprodukter idag och för den som frågar ska jag gärna berätta mina erfarenheter.
Näsdukarna är det som funkar bäst...
Snytkramar D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0