Jobba på semestern

Medvind:
Sprang 7,5 an och det kändes ganska bra. Gick upp för halva killerbacken och ett par hundra meter efter 2 km för det började kännas i knät. Men det andra gick hyfsat! Och nu efter duschen är det jättehärligt!

Motvind:
Jobb på onsdag. Fina pengar men vill inte egentligen. Har så mycket annat jag behöver fixa med denna veckan.
Jobbiga saker som f-kassan, bostadsbidrag, hemförsäkring, flytt av telefon etc.....blä. Betala min skuld till bibblan, kolla om Loppan kan få skolskjuts, bara tråkiga saker och allt måste göras i morgon. På torsdag och fredag tänkte jag göra semestersaker med mina barn. Åka på utflykt, för sen jobbar jag ju heeela sommaren...
Jävla lille hundfan kissade inne i kväll, men jag tog honom på bar gärning så hoppas han inte gör det igen....Grrr

Vindstilla:
Köpte en ny kalender på Åhlens. Min gamla är en skolkalender och tar snart slut. Tomma sidor.....undrar vad de kommer att fyllas med..??
Loppan somnade i min säng så jag kan inte stöka runt med kläderna där. Det var viktigare att springa, nu vet jag inte när jag får tillfälle nästa gång denna veckan.

Semesterkram D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0