Matt i sinnet, matt i kroppen

Medvind:
Har varit i lägenheten en vända och hämtat nycklarna. Pappa körde mig dit och på vägen hem gick jag in på VC och fick en läkartid till i morgon.

Motvind:
Min son förstår inte att jag inte mår bra. Han är totalt ovillig att hjälpa mig och tycker att jag behandlar honom som en slav när jag ber honom om något. Han fattar inte hur jag sliter för att han ska ha det bra i vanliga fall och nu när jag behöver att han ställer upp är det nobben. Jag blir så himla ledsen på honom.

Vindstilla:
Nu ska jag sova. Loppan ligger här brevid och undrar varför myggbett kliar mer på kvällen när man är stilla.
Längtar till en varm famn som jag hoppas få krypa in i i morgon. 

Gonattkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0