När det äntligen är över...

Tung morgon. Tung i sinnet. Tung i kroppen. +4 hg till. Igårkväll var jag jämntjock vid anklarna. Kan det va vätska kroppen samlar på sig? Ok, jag äter kanske lite mer än vanligt men det går så fort uppåt....Idag ska jag springa. Väntar bara på att frukosten ska lägga sig. Försöker komma i gång med fråga två men den är helt körd. Vet inte ett dugg vad jag ska skriva om.. Hittar ingen inspiration. Ska skriva en internutbildningsplan med syfte att öka samarbete och trivsel på en valfri arbetsplats. Där ska vi använda kunskaper om etnicitet, klass, genus, migration, kultur osv...såklart ska vi förankra texten i litteraturen. Detta känns som döden. Jag vill gå ut och göra nåt annat. Om erbjudandet om att någon annan skriver mot att jag plockar nässlor iklädd bikini kommer tar jag det. Lätt......"gnid in ditt skinn i nässlor, så blir du varm"
Längtar till fredag när allt är klart.

Medvind:
Åt världens godaste yougurt till frukost! Körsbär. Jag älskar allt som smakar körsbär.
Ska dra ut internetsladden o sitta ute och skriva, tror jag.

Motvind:
Hade bestämt i går att jag skulle sluta med de smaksatta filerna och yougurtarna på morgonen. MEN! Hittar en med körsbärssmak. Måste ha!!! Men efter den är det slut!! 

Vindstilla:
Jag ska snart flytta och har inte packat något än. Har inte ens några kartonger. Men det börjar kännas helt ok.
Just nu känns det som om jag bara vill gå o sova igen...


Morgonkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0