Nästan högt i det blå

Gårdagens medvind:
Sonen ringde och sa förlåt...Han gick till skolan och allt verkar lugnt. Sköööönt.
Va och kollade på ett hus. Ganska mysigt. Eller; det kan bli väldigt mysigt.
Va hos KBTterapeuten. Hon säger att jag har alla verktyg redan...så nu ska jag bara lära mig hur de används också...hhmmmm.

Motvind:
Kom aldrig ut o sprang...
Tvättade bilen på macken. Det blev inte bra. Insekter kvar.
Plockade en fästing på stora hunden, dags att behandla dem igen. 

Vindstilla:
Är konfunderad över den lille hunden som börjat kissa inne. Undrar om han är sjuk eller det är protest mot något? I morse va här tre små pölar på golvet.
Känner mig ganska pigg o faktiskt! lite glad på morgonen, både i går o i dag. Men är vidrigt sömnig på kvällen...Drack en starköl till grillmaten och alkohol förstärker dåsigheten men inte trodde jag att det skulle ta så in i vassen.
Fick tillbaka mitt minneskort från bästa Sambon som försökt rädda de raderade bilderna. Det är ett grått streck i nederkanten på nästan alla...men känner ett datageni till som också fotograferar mycket som ska få göra ett sista försök, om han vill. Får väl plocka fram Bambi-ögonen och be snällt. Korta kjolen funkar nog inte på honom  ;-)

Nu!!! Ska jag skriva lite på skolarbetet!

Pluggiga kramar D.




Jag lagar altantaket. Vinter. Kallt. Nu känns det långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0