Om det inte är verklighet och inte dröm

Oj, ibland händer det saker som inte är som man tror. Ibland är det exakt så som man tror. Det luriga är att man vet aldrig helt säkert. Men ibland behöver man komma till ytterligheterna för att veta vad som verkligen betyder något och är viktigt. Ja, det har hänt en skitjobbig grej och jag var helt skakig i hela kroppen och överreagerade totalt. Men det måste ju betyda att det var superviktigt. Nu va det nog inte som jag trodde, som tur va men det va läskigt.

Medvind:
En ny dag. Kommer inte på mer. Jo, jag va i Krstd hos tandläkaren med sonen i går. Vi åt en jordgubbsmilkshake på MAX som va något av det absolut godaste jag smakat. Och ändå visade vågen neråt idag :))

Motvind:
Sonen försov sig i morse och vi hade ett högljutt gräl om huruvida han hunnit eller inte om han inte stått och tjafsat om att han inte hinner...ggrrr. Har börjat få lite mer humör i kroppen, känsloutbrott som jag inte riktigt känner igen. Undrar om det är bra eller dåligt. Har ju känt mig lite nollställd känslomässigt ett tag.
Grannens lilla 2 åring blev akut sjuk och de kallade in mig till sig. Något av de andra barnen har epelepsi och kanske denna minsta också fått det. Men ambulansen kom och nu ska de in på sjukan för EEG. Tur jag inte ska jobba med sjuka människor. Urjobbigt. Men självklart ställer man upp och gör det som behövs. Det som är bra är att jag känner mig väldigt lugn i akutsituationer. 

Vindstilla:
Nu ska jag börja skriva på fråga två och det fort! Ikväll vill jag lämna in!

Kärlekskram D.

Om du fått ett hjärta att vårda är det helt i sin ordning att lämna det tillbaka lika fyllt av kärlek som när du fick det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0