Övning ger färdighet

Medvind:
Sov riktigt länge, åt inte frukost förrän över tio.
Har sorterat lite papper i dag och börjat kolla på hur jag söker bostadsbidrag.
Börjat klippa på häcken. Skönt att stå där och bara klippa utan att behöva tänka. Fast det gör jag ändå, utan att tänka på det. (?)
Sprungit 5km.
Kläderna är färdigsorterade.

Motvind:
Tungt att springa. Fattar inte hur jag ska orka dryga 2 mil om mindre än 2 mån.
Svettades något kopiöst, brukar jag inte göra.
Känt mig lite nere idag. Skulle få healing på distans men det gick inte alls. Kunde inte slappna av och började gråta mitt i. Tankarna for omkring som osaliga andar i huvet och jag fick ingen ordning på nånting.
Behöver öva på att slappna av.

Vindstilla:
Var på Krativum i går med snart exmannen och två avkomlingar. Det finns massor att upptäcka där. Det är riktigt roligt.
I kväll har vi grillat entrecote. Det är grovt överskattat. Snart kommer glassabilen. Ikväll blir det glass i stora lass.

Häckkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0