Skatbo

Har verkligen haft en mysig helg med massor av slapp o slö. 

Medvind:
Gick på IKEA idag. I love!
Fick krama storsonen som jag inte sett på flera veckor. Härligt.

Motvind:
Drabbades av ett akut självförtroendefall. Föll in i nåt gammalt mönster av att inte duga något till. Inte va tillräcklig och i så fall inte tillräckligt bra. Kan inte riktigt förklara vad det är som händer men då "musslar" jag.Allt jag känner o vill ha sagt stannar i halsen.
Skulle färgat håret i helgen men....kan ju inte säga att jag inte haft tid......men, ja, det bara inte blev.

Vindstilla:
Kollade på ett hus i dag. Rå cementkällare. Full av spindlar. Nääääää, det blir det inte. Har kollat på Hemnet nu ikväll och det finns massor av coooola hus. Dyra hus. Billiga hus. Fula hus. Fina hus. Stora hus. Små hus. Ska nog hitta nåt med tiden. Om två veckor ska jag flytta till lägenheten. Det blir jättebra!

Bokram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0