Skydd på balkongen...???

Skrev att jag längatr efter det goda livet för ett par dagar sen. Idag har jag verkligen haft det goda livet. Sååååå skönt.

Medvind:
Tja, ganska kraftig idag måste jag säga...Morgonen började med. Och en magnifik frukost på balkongen. Chilla i soffan, sprang 5 km, en liten shoppingrunda, lunch, kaffe och sen, ... En fantastisk god middag i solen på balkongen. Kyckling med salami och pestoost, gräddsås med svamp och chili, nypotatis och ett glas mycke gott vin.

Motvind:
Ätit alldeles för mycket. En hel 200 gr cocoschoklad tex.

Vindstilla:
Känner mig bortskämd. men det gör inte ont. Hoppas jag inte vänjer mig utan kan lära mig njuta.
Att springa på asfalt gick lättare än i skogen. Stannade vid en falafellåda och tog en servett. Näsan blir full med pollen o annat skräp när man springer o det är inte så fräscht att snora i tröjan när man springer i stan. Ok, inte i skogen heller men där är ingen som ser...:) Falafelmannen var väldigt trevlig och jag fick en sån skön känsla av tacksamhet mot honom. För en servett. hm. endorfiner?!?

Myskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0