Man borde inte sova....eller?

Hade en härlig midsommar med härliga människor. Tipsrunda, frågesport, gitarrspel, snaps, jordgubbar och en totalnersnapsad värdinna. Precis som en midsommar ska va. Men värdinnan vaknade igen och va med de sista timmarna. Midsommardag gick vi ner en runda på stranden i Åhus. Jag och lillpojken Felix räddade en humla som ramlat i havet. Han bar den hela vägen hem på en bit sjögräs.

Medvind:
Har sprungit 4,5 km i dag i bokskogen. Kroppen kändes bra förutom att det drar i höger hälsena när jag försöker öka och belastar.
Hälsade på vänner till min kärlek i dag. De har ett mycket vackert och mycket stort hus. Dessutom var de väldigt trevliga.
Jag ser fram emot min framtid. Även om jag försöker leva här och nu. 

Motvind:
Så fort jag ökade på stegen for pulsen upp. Men jag är fortfarande förkyld och rosslig i halsen. Hade coachen med mig men han fega ur och ville inte alls gå milen som vi bestämt från början. Han servade inte ens med vatten vid målgången. Men han är ändå världens bästa. Faktiskt bäst på allt. Om han får säga det själv. Jag tänker inte berätta offentligt vad jag tycker han är allra bäst på. 

Vindstilla:
Idag blir min lille pojk 18 år. Nu har jag inte så mycket att säga till om längre. Men det är ju inte förbjudet att ge goda råd och tips.
Jag har haft en kanonvecka i den stora staden och blivit ordentligt uppassad som sjukling och i morgon börjar allvaret med jobb och flytt och allt. Men nu är pojkarna här och den lilla loppan kommer på tisdag så jag behöver inte längta så länge. Ikväll blir det mycket tomt och tyst att lägga mig. Inga hundar. Läskigt. Men jag vänjer mig väl.

Lyckliga kramar D.  



Coachen äter sushi i Stockholm.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0