Katastrofområde

Idag har jag inte gjort många knop. Har mest pekat åt syrran vad hon skulle stoppa i lådorna. Är så trött, trött, trött. Försökte hänga upp en maskin tvätt men kroppen totalstrejkar. Försökte ringa VC men de har sommarstängt...

Medvind:
I morse låg en påse nybakade frallebullar på köksbordet när jag pallrat mig upp. Pappa va o lämnade bilen hos mig i morse och hade smygit in med dem. Gott!!
Systrami o hennes man är fantastiska som slösar sin semester på att packa mina saker. Deras barn är såna roliga små stollar med helknasig dialekt. Men världens goaste. De har badat och lekt i lekstugan hela eftermiddagen.

Motvind:
Ligger back med träningen. Blir tufft att klara halvmaran. 
Är orolig för varför jag inte mår bra. Tänk om det är nåt läskigt med blodkropparna. Men det är säkert bara utmattning. Eller vad vet jag? Tog blodtrycket idag. 148/85. Brukar ligga mellan 110/60 - 120/75. Men skk jag pratade med idag var helnöjd och tyckte det var perfekt. Så dåså. Då är det väl inte nåt fel då. 

Vindstilla:
Det är så oerhört tomt och tyst utan hundarna. Saknar dem. 
Ser verkligen fram emot att flytten blir klar snart. Mitt eget lilla bo. Spännande.
Jag har sparat massor av tid i kassan på coop när jag handlat där genom att inte bygga varuberg och genom att vända streckkoden åt rätt håll. Finns den tiden att plocka ut på mitt medmerakort ? Tex sen när jag blir pensionär och vill leva ett år extra. Och hur får man reda på hur mycket tid man har ?



Matta kramar D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0