Man får kyssa många grodor

Dagens medvind:
Struntade i allt och åkte till Bjärlången och badade. Till och med badkrukan jag badade. Det är så jäkla härligt när man kommit över gränsen för hur kallt man klarar och äntligen känner det svala vattnet omsluta kroppen. Det är sommar!!!
Loppan kan bada i timmar. Hon struttar runt för sig själv och badar och fångar små djur. 
Fikade hos mor o far.  
Ser nu i kväll att jag fått ordentligt med färg.

Dagens motvind:
Ätit på tok för mycket för den lilla aktivitet jag ägnat mig åt.
Kom aldrig ut på nån springerunda.
Mådde vidrigt illa i morse och va på ett jäkla dåligt humör. Till och med barnen undrade...
Hade planerat dagen men plötsligt blev alla planer otroligt jobbiga så jag la ner och fråga ungarna om vi inte skulle bada istället och det ville de. Packa in i en stekhet bil...ja, ni vet..pust och stön...

Vindstilla:
Det är en härlig känsla att ha någon som väntar...
Fast i kväll är det jag som väntar. Ska va fyllechaffis om ett par timmar...Hoppas de haft roligt och att det inte snarkas för mycke i natt...men tror inte det är nån fara, jag sover som klubbad av pillerna.
Ligger i sängen och lyssnar på musik, Bruno Mars - Lazy song, Count on me, skithärliga!!! Melissa Horns nya är också underbar. Hade varit roligt att gå ut och dricka så där mycke så man vaknar dagen efter och undrar vad som hände...eller också inte...
Funderade lite på vad människor i omgivningen tycker och tänker. Men bryr mig faktiskt inte. Jag vet själv vad som är sant och inte och det räcker för mig. Andra får gärna prata och spekulera. Jag lever bara en gång, tror jag, och jag tänker inte dö och ångra det jag inte gjorde. Att ta emot kärlek där man hittar och kan ge tillbaka kan aldrig va fel. Ingen av oss är på topp och mår så bra, ändå orkar vi med varandra och har verkligen inte visat bara våra goda sidor för varandra. Kan ju bara bli bättre. Är väl en idiot som ändå tror på kärleken men hoppet är det sista som sticker, sägs det ju..

Kvackkram D.

Profilbild



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0