Det blåser visst upp igen

Det blev inte så långt uppehåll....Vindarna påminner mig om att livet ändå går, hur vindstilla det än är. Men livet är ju sånt. Ibland går det på snabbspolning framåt och ibland är det dags att trycka på paus. Jag ska prova trycka upp pausknappen igen och försöka att inte trycka in snabbspolning framåt. Det trasslar alltid till sig då och fnurran blir så väldigt besvärlig att reda ut.

Dagens medvind:
Åkte till skolan och jag har verkligen världens underbaraste klasskompisar! De har fått mig med i matchen igen.
Livsgnistan har återvänt, det finns en sol bak molnen, jag bara vet det.
Åkte direkt till jobbet och möter mina favvokollegor. Det var väldigt lugnt idag, nästan lite tråkigt. Men å andra sidan kan man ägna varje kund lite mer uppmärksamhet och vinna lite förtroende och nöjdkundkänsla ;)
Har ett andningshål i studierna i helgen så jag kan komma ikapp det jag ligger efter. 
Räknade ut att bilen drar precis halvlitern milen, helt ok.
Kört långt i dag och lyssnat på Melissa Horn. Hennes texter och musiken är underbar.

Dagens motvind:
Saknar jobbet....satt i kassan och gjorde en försäljningsuppföljning och blev lite nostalgisk.
Det snöade och var snor haalt på vägen hem.
Storhunden luktade inte gott idag...undrar om det är öronen som börjar spöka under tratten.

Vindstilla:
Var på RFSU kurs i går och det handlade om prostitution. Superintressant. Föreläsaren slog hål på hur många myter och fördomar som helst. Jag längtar redan till nästa onsdag.
Har stor förhoppning på morgondagen, hoppas den infrias :))
Jag älskar att kunna ha bilen i garaget!!!



Hoppomlivetkramar D. 

Kommentarer
Postat av: Niclas/Hörby

Vem vill inte parkera i ditt garage... ;)

2011-03-18 @ 09:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0