Eller hur?

Dagens medvind:
Sovit riktigt djupt och länge. Utvilad i morse. Vaknade innan klockan ringde.
Jobbar. Har nåt att göra så tiden går lite fortare.

Dagens motvind:
Sovit så hårt att jag inte vänt mig, är stel och har ont i rygg och nacke. Det är nog dags för en ordentlig massageomgång, längesen sist.
Har dålig fokus på jobbet, tankarna är nån helt annanstans.
Lunchen går alltid för fort, hade planerat att hinna in i affären en runda så jag slipper det i kväll. Hinner inte inom bolaget heller för en flaska vin till ikväll, suck.

Vindstilla:
Hoppas att kirurgerna på MAS haft en riktigt härlig och fin morgon. Att de är tillfredsställda och glada och stadiga på handen idag.
Glömde tanka bilen igår. Att tanka är bland det tråkigaste jag vet. Det är alltid så jädra kallt på macken.
Fasen vad jag har mycket att gnälla över, verkliga i-landsproblem.....men så bor jag i ett i-land också så det är kanske inte konstigt. Hade jag bott i Kongo hade jag haft U-landsproblem och de gnäller säkert över sina småkrämpor också. Och de får ju inte det bättre för att jag låter bli att gnälla.

Kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0