Fila fötter

Idag har jag suttit vid datorn nästan hela dagen. Läst och läst och läst. Jag är helt stel och öm i kroppen och det ska bli så skönt att kypa in i en varm dusch o sen ner i sängen.

Medvind:
Det är intressant läsning. Handlar om unga och internet.
Jag har ingen som stör mig. Sonen har varit hemma hos en kompis och spelat spel.
Jag kan äta vad jag vill var jag vill. Det vill säga kakor och glass vid datorn som aldrig barnen fått göra...hehe.
Fått en tid på VC.
Slängde ut skinka på gräsmattan till hundarna så de har varit sysselsatta en bra stund.

Motvind:
En propp gick. Som tur är är jag en hobbyelektriker och kunde genast åtgärda problemet. :) Men jag undrar varför? Kan va lite hemmabygge i elen just i den delen där proppen gick...Hm.

Vindstilla:
Skulle gå med hundarna precis när mamma o pappa dök upp. Fick med dem på en slinga. Inte gick det speciellt fort men ändå. De skulle behöva åtta såna rundor om dagen. Så hade de sluppit några av pillerna de knaprar.

Nu kallar duschen!!!

Hemmaspakram D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0