Under isen

Medvind:
Solen skiner. Även i en liten del av hjärtat.
Loppans öronvärk hade gått över i morse.
Sonen drog ut ännu en tand och det gick väldigt smidigt, han har inte så ont men ska va stilla så vi sitter här med varsin dator och pluggar.

Motvind:
Var i skolan i går och fick ännu en gruppuppgift och ont i magen. Detta knäcker mig. Orkade inte ens prata med läraren efteråt.
Höjde dosen ytterligare, på eget bevåg. Biverkningarna kommer som ett brev på posten nästan direkt. Torr som en öken i munnen och jag är glad att jag är hemma och har nära till dörren med hjärtat på. Det är de lindrigaste.
Skolarbetet går trögt. Väldigt trögt.

Vindstilla:
Var hos juristen i morse och pratade om bodelningen. Det ska nog gå bra. Vi tog en fika på stan efteråt, det är ju fettisdagen så jag åt en semla.
Glömde ju bort att blogga i går.
Imorron är det Robinson-intervju. Det ska bli spännande!
Nu ska jag byta om och ut o springa en tur. Om magen tillåter...:/

Soliga kramar D.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0