Önskar jag kunde landa

Hundarna kom till ro vid tretiden i natt. De låg i min säng och strutarna tog emot överallt. I morse körde Loppan sin rosa sparkcykel till skolan meen kom på att hon skulle åka med sin pappa hem så jag fick ta hem sparkcykeln. Hade ju inga hundar med i morse så det var bara å börja sparka. Uppförsbacke hela vägen. Men fy attans va fort de går!!! Och jobbigt för benen!!! Ska nog skaffa en till mig själv också, även om maxvikten är 50 kg, Men jag ska inte välja en rosa med blommor på...

Dagens medvind:
Jobbat, jag älskar det verkligen. Vi har så roligt. 
Tror att tabletterna börjar göra riktig nytta även om jag känner mig lite avtrubbad. Lite mer energi känns det som. Men svårt att känna riktig glädje ändå.  Även om hjärtat tar ett glädjeskutt då och då.
Kommer hem sent, trött och hungrig. Då har sonen städat toan, plockat undan, tömt diskmaskinen, städat sitt eget rum och lagat mat! Han är bara så bra ibland! Faktiskt för det mesta. Efter maten va han ute och sprang en runda. Som tonårsförälder slutar man aldrig förvånas...

Dagens motvind:
Får 2 veckors ledigt i sommar...tjoho.
Lämnade inte in bildanalysen, ska skicka den i morgon. Skolarbetet står verkligen stilla.
Har hjärtklappning emellanåt fortfarande, idag extra mycket.
Känner mig gammal och förbrukad. Åderbråck, rynkor, slapp hud...Ibland vill jag va 17 år och göra om mina val.
Lägenheten är nog körd. Ringde i morse och det är 4-5 st som också ska titta.

Dagens vindstilla:
Funderar mycket på framtiden. Har ingen aning om nåt, varken vad jag vill eller inte vill. Allt är så himla komplicerat när jag har många att tänka på. Är så rädd för hur allt ska bli. Eller inte bli. Ibland vill jag bara att allt ska va som förut. Jag saknar tryggheten, någon att lita på, att få vila mot, som tar över när jag tar slut eller nån att skämma bort.
Behöver motivation. Finns det i Ullared tro?

Var inte rädd att göra ditt bästa i vad som ser ut att vara små jobb. Varje gång du klarar det kommer du att känna dig starkare. Om du gör små jobb bra, tenderar de stora att sköta sig själva.



Mossiga kramar D.


Kommentarer
Postat av: Niclas/Hörby

Då får man väl ta ett ofrivilligt uppehåll nu då.. :/

2011-03-14 @ 16:29:10
URL: http://ljusetsrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0