Skalman

Om jag va en seriefigur skulle jag vilja va Skalman. Mat och sovklocka=perfekt. Aldrig skynda, alltid lösningar. Och mat o sovklockan kan man säkert ställa in på enbart sovklocka. Det skulle jag göra om jag hade den idag. Skulle va så skönt. Om jag kände minsta uns energ i går så är den puts väck idag. Finns tusen saker jag skulle kunna göra och ha tid med idag men är helt oförmögen att ta mig an något.

Medvind:
Simskolan gick smärtfritt. Skönt att få en stunds ostört samtal med grannen. Hon är underbar. Synd hon är gift.

Motvind:
Försökte mig på pannkakor till lunch. Varför? Jag KAN ju inte steka pannkakor. Antagligen är det för att pojkarnas bonusmorsa är superb på det och jag vill också va det. Men jag ska aldrig mer göra det. From nu är det plättar som gäller.
Stackars hunden har jätteont och veterinärerna jag får tag på vill inte skriva ut smärtstillare till honom

Vindstilla:
Vill bara gråta idag.

D.

Kommentarer
Postat av: tobbe

Till pannkisar måste man ha en urgammal gjutjärnslagg om det ska bli nån snits o stil på dom ! ut på loppisar o leta :) :)

2011-03-15 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0