Religös känsla

Ibland tänker jag att det ska bli skönt att vara helt ensam, men sen om man får sällskap så är det det bästa som finns.

Medvind:
Hunnit med fotoutställning, observation på stationen, handla och en trevlig spelkväll. Många väldigt fina bilder var där på utställningen, men inte så bra som förra året. I år va det bara en handfull riktigt riktigt bra bilder. Men det är ändå avslappnande och lite mäktigt att gå där och titta. Jag tog riktigt god tid på mig fast jag va hungrig och kände mig grinig.

Motvind:
Satt på stationen och blev vittne till hur tonåringarna fick en leverans alkohol. Kändes knasigt.
Jag vann inte Geni, men va riktigt nära....Vinnarfrågan var en barnfråga som hade hamnat fel. Så måste det ha varit ;)
Det är svårt att handla till bara sig själv. Blir lätt för mycket. Ibland är vi fem, ibland bara jag, svårt att veta hur mycket man behöver.  

Vindstilla:
Har eldat i kaminen, skööönt, var så himla frusen och kall efter att ha suttit på stationen en timme och glott på folk.
Nu ska jag sova. Jobb i morgon. Ska bli kuuuul!!

Bildkramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0