Magar som putar överallt

Dagens medvind:
Har varit på sex och samlevnadskurs i kväll. Det handlade om fittfakta och kukkunskap. Intressant. Kul att träffa nya människor som man har ett gemensamt intrese med. Eller hur man nu ska säga...Men det är kul.
Har varit på IKEA, I like! Köpt ett skrivbord till sonen, hoppas han gillar det. Köpte choklad också.

Dagens motvind:
tdedutkkut
Satt uppe alldeles förlänge i går kväll och är tröööötttt, men jag får väl sova i graven sen nån gång.
Nu har jag choklad hemma och det är inte bra. Kommer att äta upp det innan lördag om jag känner mig själv och det gör jag väl.
Det var trist att köra till Malmö. Försökte hålla hastighetsbegränsningen men tröttnade vid Höör.
Åt en torr semla på IKEA. Onödit när den inte ens va god.
Hade tänkt springa en runda men kom inte loss. Vet inte om jag är frisk nog, har ont i halsen fortfarande. 

Dagens vindstilla:
Imorgon kommer mannen och lilla Loppan och äter middag. Längtar.
Imorgon ska sonen dra ut första tanden för tandreglering. Längtar inte.
Alla på Ikea är nyblivna mammor eller blivande mammor och pappor eller nyförälskade par som pussas och håller handen. Jag får lust att kräkas.

Möbelkramar D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0