Ensam helg? Nej, nej, nej...

Lördagens medvind:
Jobb+kollegor=roligt.
Sprang en runda. Skönt.
Trevligt spelsällskap på kvällen. Jag vann Geni   :))))
God lasagne.
Mysig kväll framför brasan.
En skön famn att sova i.

Lördagens motvind:
Trött på morgonen.
Snö i skogen så jag fick springa i byn. Inte kul.
Trattarna på hundarna börjar bli vansinnigt besvärligt.
Åt för mycket godis.

Lördagens vindstilla:
Jag är verkligen glad och tacksam över att ha underbara människor i min närhet.
Snälla Johanna hjälpte mig att göra slingor i håret. Jag är helnöjd. Tack!


Lite vänlighet person till person är mer värt än bortkastad kärlek på hela befolkningen.


Söndagens medvind:
Låg länge i sängen i morse, nästan för länge. Fast det kan man kanske inte?
Gick en runda i skogen med hundarna.
Åt god middag hos svärdotterns farmor.
Sonen och Loppan kom i kväll.

Söndagens motvind:
Kallt att kolla på utefotboll.
Hann inte med att skriva klart tentan som jag planerat.
Känns extra ensamt att gå o lägga mig ikväll.

Söndagens vindstilla:
Har börjat bläddra framåt i kalendern. Det finns en framtid. Fast jag vill ändå försöka leva här och nu. Men jag behöver något att se fram emot, nåt att längta efter.
Har inga djupare tankar idag. Är trött.
Ska sova. NU.

Slutpåhelgenkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0