Kosttillägg

Dagens medvind:
Intressant föreläsning, Bosse är verkligen underhållande...eller iaf lite roligare än vissa andra. Han håller på att forska om estetiska uttrycksmedel för funktionshindrade. Han tycker det  har med yttrandefriheten att göra.
Tranor=vår!!!!! Såg ca 140 st. Det är mäktigt. Man får stanna upp o stå en stund o bara glo på dem. Härligt ljud också, lite sorgset men ändå bestämt.
Kom ihåg att köra till glasmästaren o beställa tid för stenskottslagning. Trodde jag aldrig om mig själv, men man lär sig nåt nytt varje dag...

Dagens motvind:
Det tar emot att börja med tentan. Referenser är så krångligt...:(
Var hos tandläkaren. Igen. Blä. Dyrt. Läskigt. Lite ont. Hade tänkt springa men är rädd att det börjar bulta om pulsen stiger för mycket.
Sonens tandställning bråkar. Orkar inte, hoppas att den tandläkaren som ska dra ut sista tanden på honom på onsdag kan fixa den så vi slipper åka till Kristianstad för 2 minuters jobb.
Tandläkaren skavde upp läppen på mig och nu svider det när jag äter salta nötter. Får väl gå och fixa nån ordentlig kvällsmat....


Vindstilla:
Ska redovisa min nätetnografiuppgiften på torsdag. Ska bli kul men ändå lite läskigt. Vet ju inte hur mycket "läraren" förväntar sig.
Loppan pratar mycket om en tjej som sov över hos dem i helgen hos hennes pappa. Erkänner: blandade känslor, men hon verkar glad och pratar bara positivt så hon har nog inte fått några stora men av det.
Vägde mig i morse och jag går inte upp fast jag inte tränar och äter jätteslarvigt. Vi ska välja kurser till nästa år och kanske jag skulle behöva välja näringslära för att ta tag i min egen kost....men....nej...jag ska ju välja sex o samlevnad. För att få ett bättre sexliv då eller?? Hm. Nej, tror inte det. Skulle va kul att läsa hälsopsykologi men man får bara välja en. Hur sjutton ska man kunna göra det, allt är ju intressant!

Lasagnekram D. 



Gegga. Det töar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0