Tonvis av sten föll från hjärtat av ett enda hej

Medvind:
Jag tänkte skriva en massa konstiga helt betydelselösa grejer som tex att jag kan köra minst 60 mil på full tank, att det va trevligt med våffelkväll efter jobbet (fick norrlandsbesök minsann!!! o det va inte helt betydelselöst) att det är skönt att hundarna verkar må bättre, att det är mysigt framför brasan och annat. Idag är det faktiskt bara en enda sak som betyder allt: Operationen gick bra.

Motvind:
Lovat att vara discochaffis till sonen. Ångrar det nu. Vill lägga mig o sova. Men får försöka vara vaken ett par timmar till.

Vindstilla:
Borde verkligen leva mera här och nu, istället tänker jag hela tiden på vad jag ska göra sen.Men när är sen? Sen kanske inte kommer så det vore bättre att bara tänka vad som sker just nu. Och just nu sker det i detta nu att jag ska börja lägga in mina räkningar...usch.

OCRkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0