Det finns sämre sätt att vakna på

Medvind:
Hade en trevlig kväll igår som fortfarande får mig att le. Känner mig lite mer uppåt i dag. Ringde efter lägenhet och hoppas hoppas hoppas att jag får den. Hade verkligen varit perfekt. En fyra på marken.
Tandutdragningen på sonen i morse gick väldigt smidigt. Han verkar inte ha vidrigt överont, han har monterat ihop skrivbordet och håller på med sladdarna.
Va hos grannen en stund och hade en trevlig pratstund. Kommer bli tufft att lämna dem.

Motvind:
Fick stiga upp orimligt tidigt.
Sovit alldeles för få timmar, men det va gårkvällen värd. Men jag är ju inte mindre trött för det.
Får inte så mycket vettigt skolarbete gjort, det är så väldigt mycket annat som stör och tar tid. Vet inte riktigt hur eller var jag ska börja. Alla tandläkartider som gör att jag missar skolan är jättejobbiga. Dags i morgon igen för att sätta in tråd som lossnat.Sonen missar också otroligt mycket i skolan. Tänk om hans far kunde erbjuda lite hjälp nångång... 

Vindstilla:
Chefen ringde i morse och ville att jag skulle jobba. Jag tackade nej, det blir för mycket, men det känns inte bra. Ska jobba i morgon och på lördag. Såååå. När ska jag hinna läsa? Också kommer den sista hemtentan att komma tillbaka snart, den kan omöjligt bli godkänd. Skrev ett brev till min nya kurslärare och förklarade min situation. Han kan ju inte göra så mycket åt det men han får en förklaring till varför jag är borta. Jag vill ju verkligen vara där. Denna kursen är så otroligt intressant också.

Pluggkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0