Och regnet det bara faller ner

Dagen har varit nästan helt vindstilla.
Sov bara enstaka timmar i natt, känner mig som en överkörd katt. Ringde VC i morse men akuttiderna va slut så det är bara att prova lyckan i morgon igen....suck. Jobbade några timmar efter en skogsrunda i morse. Har nåt så in i bänken ont i nacken o ner mellan skulderbladen idag. Känner en viss ischiassmärta ner i benet också. Villintevillintevillinte. Har tagit piller. De hjälper. Men jag ska inte göra den pillerkombon egentligen. Men det hjälper bra mot det onda...och jag får väl stå ut med lite extra näsblod och blåmärken. Har en massagetid bokad till i morgon och hoppas att det kan lindra.

Var hos glasmeckarna med stenskottet på bilen. Inte ens en kopp kaffe kunde man få medan man väntade. Inte ens en dagstidning. De borde vara lite med kundfokuserade. Det kostar så lite men ger så mycket. I Sverige är det ju faktiskt praxis med kaffe kl. 15.

Snart ska jag åka hem till mamma och äta smörgåstårta. Hon fyller år idag och jag ska köpa en stavmixer till henne. Först ska jag mobilisera alla krafter jag kan hitta för att vika tvätten och dammsuga.

Ontkramar D.  


Kommentarer
Postat av: tobbe

En present hon (eller hennes gäster ) behöver :) :)

Inte roligt med ontig nacke...hmmm en rejäl knådning kanske hjälper :) kryapåkram :)

2011-03-31 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0