Mars 6, 2011

Hade en väldigt trevlig kväll i går. Med härligt avslappnat sällskap. Vi hade så intressanta konversationer att vi glömde bort att spela spel som vi bestämt. Det gör vi nästa gång! 

Dagens medvind:
Gick i skogen. Solen sken. Hade trevligt sällskap av Johanna och Alex. Härligt.
Tvättade bilen.Är så väldigt glad för min bil. Fånigt, jag vet. Det är ju bara en bil. Men det är också frihet.
Lilla Loppan kom hem. En glad men förkyld unge som hade tusen saker att berätta.
Sonen kom hem. Han verkar harmonisk.
Gjorde en god gryta ikväll som det blev tre matlådor över av när alla ätit.

Dagens motvind:
Blev väckt av grannen i morse som ville låna kaffe. Jag som ville sova ut lääääänge. Hans kommentar när han insåg att han väckt mej: "Är du inte uppe? Det är ju Vasaloppet!!" Intresseklubben antecknade... 
Tröööött trött trött och less.
Bet sönder den provisoriska lagningen i tanden. Suck.
Loppan klagar på ont i öronen. Jag KAN inte va hemma från skolan mer. Suck, suck.
Försökte koncentrera mig på att läsa lite studielitteratur men det går bara runt, hittar ingen struktur och kommer inte i håg vad jag läser.
Har känningar i min onda höft igen. Suck, måste komma igång innan jag får ont överallt igen och inte kan komma igång alls.
Det är så himla mycke just nu. Kalendern är verkligen knökafull. Och allt måste genomföras. Men jag är helt oförmögen att motivera mig till mer än det allra nödvändigaste. Barnen har  varit här i en eftermiddag och jag är redan så jäkla less på att höra "mamma"... sen kommer hundarna o pockar på uppmärksamhet, mat och ut o kissa. Tvättade loppans jacka , får inte glömma hänga upp den så hon har nåt att ta på sig i morgon. 
Skulle färgat håret, orkar inte ikväll. 
Skulle vilja putsa fönsterna.
Skulle vilja ha svar på om jag får lägenheten.
Jag vill, jag vill jag vill, men orkar inte. 

Dagens kraftigaste motvind:
Har ångest över skolarbetet. Suck. Orkar orkar orkar inte ta tag i det, speciellt inte att styra upp ett grupparbete.

D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0