Hjärtat slår

Medvind:
Sprang en 3,5 km runda. Det va härligt, solen sken och det va barmark nästan hela vägen.
Grannen kom och putsade mina fönster utvändigt. Hon är världens bästa.
Mamma och pappa kom med fastlagsbullar. Jag klämde en till.

Motvind:
Fick en enorm hjärtklappning, störtnäsblod och ett kraftigt illamående när jag kom tillbaka från springrundan. Skitläskigt.
Lilla Loppan va jätteledsen i kväll. Hon vill inte till skolan i morgon. En kille i femman hade försökt binda fast henne med ett hopprep. Men det va nog mer än det. Lite gråt som behövde släppas ut. Hon är väldigt känslig.

Vindstilla:
Har skrivit till kursansvarig att jag inte orkar med studierna för tillfället. Får se vad hon svarar. Vet ju inte hur man gör med CSN o sånt om man inte klarar en kurs. Jag är ju inte sjuk..... bara i en liten kris.
Färgade håret i kväll. Det står alltid blond på paketet och det blir alltid rött. Nästa gång köper jag en där det står rött på så blir det nog blont.

Färgade kramar D. Skriver jag negerkramar kommer det väl att censureras bort....

 

Kommentarer
Postat av: Anna Wimborn

Hej Diana!



Trevlig blogg du har! :-)

Loppan skvallrade för ett tag sedan, tråkigt att det blivit som det blivit. Ge inte upp livet, känns tungt ett tag men det blir bättre!! Synd att jag inte såg den där inbjudan om lite vin och mat för ett tag sedan lite tidigare, jag hade gärna lämnat man och barn några timmar, men kanske en annan gång? Är det något så säg bara till....vet hur det är med studierna i alla fall. Ha det toppenbra och njut av solen! Kram Anna (Thildas mamma)

2011-03-09 @ 12:45:36
URL: http://www.wimsansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0